اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس دل شکسته سری 01 sms dele shekasteh


اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh


می گن شکستنی رفع بلاست

 ای دل کمی تحمل کن

   شاید حکمتی باشد . . .




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh


اون روز که دلمو شکستو تنهام گذاشت پیش خودم گفتم :

 وقتی برگرده منت کشی

 براش ناز میکنمو الکی بهش میگم

 دیگه نمیخوامشو دلمو شکسته

 چند روز بعدشم اومد یه چیزی تو دستش بود که پشتش قایم کرده بود

پیش خودم گفتم برام کادو گرفته یکم براش ناز کردمو گفتم :

 دلمو شکستی دیگه نمیخوامت خندید

 و گفت :چه خوب

 ( بگیر کارت عروسیمه )




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh



من به هر تحقیری که شدم با صدای بلند خندیدم . . .

نام مرا گذاشتند با جنبه

بی انکه بدانند خندیدم تا کسی صدای شکسته شدن قلبم را نشنود . . . !




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh




حـــــــس می کنـــــــــم دنیـــــــــا خـــــــالیـــــــست . . .

مـــــگــــر تــــــــــو چـنـــد نـــفــــــــــر بــــودی !




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh



ﺩﯾـﺪﻩ ﺍﯼ ﺷــﯿﺸــﻪ ﻫـﺎﯼ ﺍﺗـﻮﻣﺒــﯿﻞ ﺭﺍ ﻭﻗـﺘـﯽ ﺿﺮﺑــﻪ ﺍﯼ ﻣــﯽ ﺧـﻮﺭﻧـﺪ ﻭ ﻣـﯽ ﺷـﮑﻨـﻨـﺪ !؟

ﺩﯾــﺪﻩ ﺍﯼ ﺷـﯿﺸــﻪ ﺧــﺮﺩ ﻣــﯽ ﺷــﻮﺩ

ﻭﻟــﯽ ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧﻤــﯽ ﭘﺎﺷــﺪ !؟

ﺍﯾـــﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﻫﻤـــﺎﻥ ﺷــﯿﺸــﻪ ﺍﻡ ؛

ﺧــﺮﺩ ﻭ ﺗــﮑـﻪ ﺗــﮑــﻪ ،

ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧـﻤـــﯽ ﭘــﺎﺷـﻢ ﻭﻟـــﯽ ﺷــﮑـﺴﺘـــﻪ ﺍﻡ . . .




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh



کاش انقدری که آدما دلمون رو شکستن

 یه بارم خلوتمونو میشکستن . . .




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh



شکستن دل ، به شکستن استخوان دنده می‌ماند ؛

 از بیرون همه‌ چیز رو به‌ راه است . . . اما هر نفس

 درد ا‌ست که می‌کشی . . .




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh



گفتی که عشق من کمه

حرف هام برات پر از غمه

تو سینه قلب من شکست

رو بوم دل غروب نشست




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh



من لیمو شیرین زندگی تو بودم ؛

 تموم شیرینی های زندگیمو به تو دادم اماچه زود تلخ شدم و چه ساده منو دور انداختی !




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh



یک سال قبل ظرفی از دستم افتاد و شکست و به من گفت :

 فدای سرت عزیزم شکستنی باید بشکنه

و اما دیروز در حالی که ترکم میکرد گفتم دلم رو شکستی و زیر لب گفت :

 شکستنی باید بشکنه




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh



بعضیها بهتر است در حد یک آرزو بمانند . . .

برآورده شدنشان . . .

به بهای شکستن دلت تمام میشود . . .




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh



گوشت را تیز نکن ، دلی که شکست صدا ندارد

 درد دارد . . .

درد

اگر می خواهی صدای دل شکسته اش را بشنوی

 چشمانت را باز کن

آنهایی که از چشمش می ریزد

صدای شکسته شدن دلش است ، می شنوی ؟




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh



خدایا ببخش که امانت دار خوبی نبودم . . .

دلی که داده بودی شکست !




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh



حــُــــرمت نان از قلب بیشــتر است

آنرا می بوســند ، این را میشـــــکنند . . .




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh



شکستن دل کسی که عاشق توست کار ساده ایست

اگه راست میگی دل کسی رو بشکن که عاشقش هستی . . .




اس ام اس دل شکسته سری 01

sms dele shekasteh