اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس عاشقانه سری SMS asheghaneh 02


اس ام اس عاشقانه سری 02

SMS asheghaneh 02



دختر : من حسودیم میشه موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن !

پسر : حسودی نکن عزیزم

دختر : چرا ؟

پسر : چون تو چیزی داری که اونا ندارن!

دختر : چی؟

پسر : قلبم ♥




اس ام اس عاشقانه سری 02
SMS asheghaneh 02



بی وفا

ایـن روزهـا نـه مـجـالـی

بـرای دلـتـنـگـی دارم

و نـه حـوصـلـه ات را

ولـی بـا ایـن هـمـه گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـی کـنـد




اس ام اس عاشقانه سری 02
SMS asheghaneh 02



کلی می جنگن با هم تا اسیر بگیرن

ما نجنگیده اسیرتیم با وفا




اس ام اس عاشقانه سری 02
SMS asheghaneh 02  



پیامک میدهم اکنون برایت

به قربان دو چشمان سیاهت

بده اس ام اسی تا شاد گردم

دلم کرده کنون خیلی هوایت




اس ام اس عاشقانه سری 02
SMS asheghaneh 02



کمر بسته ام به خودکشی بیخیـــال هم نمی شوم …

هم دست اند با من این سیگارهای تلخ و این لحظه های تنهایی

و این خاطرات تلخ




اس ام اس عاشقانه سری 02
SMS asheghaneh 02



یک سنگ کافی است برای شکستن شیشه

یک جمله کافی است برای شکستن قلب

یک بیت کافی است برای عاشق شدن

و یک دوست کافی است برای تمام زندگی




اس ام اس عاشقانه سری 02
SMS asheghaneh 02



عشق یعنی اختیار بدی که نابودت کنند

ولی اعتماد کنی که این کار را نمی کنند




اس ام اس عاشقانه سری 02
SMS asheghaneh 02



یادت هست ، خیالت هست ، خاطراتت هست

فقط کمی جای تو خالیست

نمی آیی ؟




اس ام اس عاشقانه سری 02
SMS asheghaneh 02


 
بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی سکوت کنی!

فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!

تموم که شد بغلش کنی و آروم در گوشش بگی

با من نجنگ من دوست دارم  …




اس ام اس عاشقانه سری 02
SMS asheghaneh 02



خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم

که این چنین دلتنگم …




اس ام اس عاشقانه سری 02
SMS asheghaneh 02



نگذار هرکسی از راه رسید

با ساز دلت تمرین نوازندگی کند …




اس ام اس عاشقانه سری 02
SMS asheghaneh 02