اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی
اس ام اس و جوک : )

اس ام اس و جوک : )

جدیدترین اس ام اس های فارسی

اس ام اس جدایی سری SMS jodaei 02



اس ام اس جدایی سری 02

SMS jodaei 02



کفشهایت کو ؟

میخواهم آنها را بردارم تا مثل بی وفایان هوس رفتن نکنی ....


اس ام اس جدایی سری 02

SMS jodaei 02



ماه هم که باشی

 باز دچار خسوف می شوی!


اس ام اس جدایی سری 02

SMS jodaei 02



من کر نیستم

فقط از وقتی صدایت را شنیدم

دیگر هیچ صدایی شنیدنی نیست


اس ام اس جدایی سری 02

SMS jodaei 02 

 



چه قدر دردناک است

حس خواستن کسی که

 به تو هیچ حس خاصی ندارد


اس ام اس جدایی سری 02

SMS jodaei 02



گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد

میتوان بغض کرد

  میتوان بارید!

گاهی دور از چشم مداد رنگی ها هم میتوان نقاش شد

میتوان آسمان داشت 

میتوان آبی شد ...

اما گاهی دور از چشم گذشته

نمی توان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد


اس ام اس جدایی سری 02

SMS jodaei 02



بــی شــــک جهـــان را بـــه عشـق کســی آفـــریـــده اند

چـــون مـــن کـــه آفـــریـــده ام از عشـــــق

جهـــانی بـــرای تـــــو
 


اس ام اس جدایی سری 02

SMS jodaei 02



همیشه دروغ گفتن

 تلخ نیست

بهم بگو دوستم داری


اس ام اس جدایی سری 02

SMS jodaei 02



رفت نفرینش نمی کنم

همین که دیگر کسی اندازه ی من دوستش ندارد

برایش کافیست!


اس ام اس جدایی سری 02

SMS jodaei 02



ای عشق توام پرتوی ازمهرخدایی


دنیای من ازپرتو عشق توطلایی

من از همه سو بهر توبازو بگشایم...

باشد که تو باز ایی و باز و بگشایی


اس ام اس جدایی سری 02

SMS jodaei 02



می دانم دیگر برای من نیستی

اما دلی که با تو باشد

 این حرف ها را نمی فهمد


اس ام اس جدایی سری 02

SMS jodaei 02